top of page

Sangkufferten og ideerne


Først vil jeg gerne ønske et rigtigt godt nytår, selv om vi er godt inde i januar, men grundet travlhed med flytning og hvad der ellers har været sidst i 2016, så har jeg ikke nået at komme af med det budskab.

Sangkufferten har fået sit indpas og det er sjovt at se alle de kreative ideer man finder på sin vej, når der skal søges nye ting til den.

For hver gang jeg bliver forespurgt om jeg vil lave ting til en kuffert, dukker der nye sange og ideer frem til fremstilling af tingene dertil.

Denne portion sangtilbehør har desværre været lidt undervejs men nu er de færdige og jeg har kastet en lille rygsæk med i pakken så der mulighed for at tage nogle af tingene med når man skal på farten.

Børnene får jo deres foretrukne ting imellem alle delene og så kan det jo være fint lige at tage dem med når man skal mødes med mødregruppen eller ud at køre.

Tasken er lavet ud fra egen ide og har ligget lidt tid og ventet på det rette tidspunkt for at kunne sendes ud i verden ;-)

Tak til alle nye læsere som er kommet her hen over 2016 og jeg håber at kunne bidrage med ideer i 2017 ;-)

Hvis man har spørgsmål til nogle af tingene, ønsker hjælp til finde en opskrift eller en ide så endelig skriv.

Jeg svare så snart jeg har mulighed for det og hjælper så godt jeg kan.

Med ønske om et lykkebringende, kreativt og fantastisk 2017 hvor der forhåbentligt dukker nye spændende ideer op hos jer alle ;-)

Hjemmesiden får et boost her i løbet af foråret, så skulle der være en periode hvor ikke alle sider er tilgængelige, så er den under en af de kreative processer ;-)

Med ønske om en rigtig god weekend ;-)

Til de dejligste Smårolinger

Karina Brandstrup

Sidste indlæg
Arkiv
Søg tags
Ingen tags endnu.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page