top of page

Pokemon Feberen

Pokemon feberen er over os men der er hjælp at hente ;-) Det nærmeste hospital er et godt sted at starte ;-)

Nå men jeg har jo selv en søn som er blevet ramt og jeg kan huske fra sidste gang feberen raste i hele verden, fandt jeg nogle fantastiske små og søde Pokemon kreationer som ikke tager så lang tid og som jeg bare syntes passer så godt med de små ;-)

Så jeg har samlet nogle links til de opskrifter jeg selv skal i gang med og jeg syntes i skal tjekke nogle af siderne ud, for der er virkelig mange søde imellem.

Og tænker også at hvis ikke feberen har lagt sig inden jul, kan de jo komme i brug til en julekalender ;-)

Men her er et udpluk af de sødeste kreationer og HER kommer du ind til siden med links og flere søde opskrififter.

Rigtig god Pokemon høst, de kan være nemmere at indfange end dem i spillet ;-)

MVH Karina

Sidste indlæg
Arkiv
Søg tags
Ingen tags endnu.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page