top of page

Hæklede Baby Bloomers

Som så mange andre, kan jeg fornemme, har jeg ledt huller i jorden efter hæklede Baby Bloomers da jeg godt nok også har lavet nogle i strik men hæklingen gav bare nogle andre muligheder.

Så jeg gik i gang og de første der kom på bordet var Baby Bloomers Basis, Bobbles og Grandma

Hvorfor navngive dem? Fordi så jeg også selv nemmere ved at holde styr på dem :-) Ellers syntes jeg vist bare at det var sjovt at finde på navne efterhånden som jeg kom til et mønster og så det færdige resultat.

Opskrifterne kan købes her på siden eller via min facebook side karinabrandstrup eller unikttilsmaarollinger.

Håber du bliver inspireret til også at komme i gang for når først koden på bukserne sidder under huden er der uanede muligheder for mønstre, farver osv. :-)

Rigtig god dag.

Mvh Karina

Sidste indlæg
Arkiv
Søg tags
Ingen tags endnu.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page