top of page

Køb opskrift og støt et godt formål.


Jeg er blevet forspurgt at en sød og kreativ pige om støtte til Kræftens Bekæmpelse.

Det har jeg takket pænt ja tak til, og er beæret over at de vil bruge mine opskrifter til det formål.

Da jeg ikke selv kan kreere i den fart der skal til er hun selv ved at finde ud af hvilke garn og farver hun ønsker at tilbyde de søde Bloomers i ;-) tænker at røde bloomers med hvidt bånd ville være oplagt her til jul, så jeg har måtte tænke over hvordan jeg kunne gøre en indsats og jeg donere derfor alle pengene fra salget af de Hæklede Bloomers Opskrifter til formålet.

Hvis du er interesseret i et par i Røde til lillepigen eller mørkeblå til drengen herop til Jul, må du meget gerne skrive til mig, så kan jeg selv se om jeg kan nå det eller videresende til Line, som er hende der har sat det i gang.

Donationen starter i morgen d. 2 OKT 2016 og løber indtil videre frem til 1 DEC 2016.

Hvis du selv er interesseret i at hækle og sælge dem med konceptet om at donere pengene til Kræftens Bekæmpelse så høre jeg meget gerne fra dig.

Der vil blive oprettet en side på Kræftens Bekæmpelses hjemmeside hvor beløbet bliver sat ind løbende.

På forhånd tak for donationerne ;-)

MVH og god søndag

Karina Brandstrup

.

Sidste indlæg
Arkiv
Søg tags
Ingen tags endnu.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page